קורס שיווק באינטרנט ורשתות חברתיות

כל הסודות, הכלים והטיפים לשיווק באינטרנט ורשתות חברתיות והגדלת מכירות אפקטיביות במינימום עלויות.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

  • קורס מקיף בתחומו - סגל הוראה איכותי
  • תיאורה וכלים מתקדמים בתחום השיווק באינטרנט

השיווק בעידן האינטרנט הדיגיטלי הפך להיות הדרך המהירה, היעילה והזולה ביותר כדי להשיג לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים. באפשרותכם לבצע מהלכים שיווקיים אפקטיביים שבסופו של דבר יביאו להגברת המכירות של העסק. בואו ללמוד את הכלים שיסייעו לכם לבנות נוכחות באינטרנט ובסלולר ולמנף את הפעילות העסקית שלכם.

תכני הלימוד

קורס שיווק באינטרנט מטרתו להעניק ללומדים כלים פרקטיים להגדלת המכירות/ התשואות בארגון/בעסק על ידני שיווק מכוון באינטרנט וברשתות חברתיות.

מפגש 1:
מבוא לשיווק באינטרנט ואפיון קהל היעד: ערוצי שיווק מקוונים – אתר, רשת חברתית, אינדקס, סרטונים. קמפיינים ומודלים עסקיים באינטרנט

מפגש 2:
כלי מודיעין רשת:
גיבוש אסטרטגיה תחרותית לטובת שיווק מושכל ויעיל. מנועי חיפוש ייעודיים. טכניקות יעילות לאיתור מידע עסקי באינטרנט

מפגש 3:
קידום ושיווק אפקטיבי של אתר האינטרנט שלנו: כיצד עובדים מנועי החיפוש. קידום אורגני מול ממומן. קישורים כמנוע לקידום האתר. כלי מחקר המילים. מה אסור ומה מותר בקידום אתרים.

מפגש 4:
פייסבוק, הרשת החברתית-עסקית המובילה בישראל: היכרות עם פייסבוק ככלי עבודה. הגדלת החשיפה ואיתור לקוחות. פוטנציאליים באמצעות פייסבוק. כתיבת סטטוס מוצלח. מה אסור ומה מותר בפייסבוק. קבוצה בפייסבוק והכח שלה. דף עסקי בפייסבוק מהו. קידום ממומן והאם הוא מתאים לעסק שלי.

מפגש 5:
הרשתות החברתיות האחרות א': לינקדין: פתיחת חשבון. מנוע החיפוש המיוחד של לינקדין: איתור אנשי מפתח בארגונים. קבוצות דיון. מעקב אחר מתחרים.

מפגש 6:
התראות. פרסום.
-טוויטר: הכרת הפלטפורמה. השגת מידע ושיווק מושכל. פתיחת חשבון והגדרת פרופיל. גוגל קבוצות

מפגש 7:
הרשתות החברתיות האחרות ב': אינסטגרם לעסקים, פינטרסט לעסקים, סנאפצ'ט.

מפגש 8:
יוטיוב מהו: עשה ואל תעשה בשיווק באמצעות סרטונים. פתיחת חשבון ביוטיוב. בניית סרטון במחשב באמצעות windows movie maker. העלאת הסרטון ליוטיוב. פרסום הסרטון בפייסבוק. היכרות עם אתרי סרטונים נוספים.

מפגש 9:
כלי שיווק וניתוח פעילויות שלנו ושל שחקנים נוספים בענף:
-סרגל הכלים של גוגל
-גוגל ניתוח (Google Analytics)
-גוגל מגמות (Google Trends)
-גוגל תמונות (Google Images)
-כלי התראות וניטור אתרים

מפגש 10:
כלי עריכה ברשת: מאגרי תמונות באינטרנט. זכויות יוצרים. עריכת קבצי PDF. מצגות הדור הבא של PREZI. כלים לעבודה מול השוק הבינ"ל. כיצד אתר לא צריך להיראות

מפגש 11:
מיתוג באמצעות בלוגים. יצירת בלוג בבלוגר (Blogger).
דיוור אלקטרוני – רשימות תפוצה

מפגש 12:
שיווק אפקטיבי בסלולר: זיהוי התנהגות צרכנים. חשיבותן של אפליקציות ואתרים מותאמים למובייל. QR Codes. שימור לקוחות במובייל. קמפיינים ב- SMS


מפגש סיכום:

סיכום: סדנת תרגול כלים

60 שעות אקדמאיות

קורס מקיף בתחומו
תיאורה וכלים מתקדמים בתחום השיווק באינטרנט
סגל הוראה איכותי

למי הקורס מתאים:
בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלים ואנשי מכירות.
המעוניינים להשתלב בתחום

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס