קורס ניהול מערך מכירות

הלמידה בקורס מתבססת על למידה התנסותית – חווייתית המשלבת לימוד תיאורטי ונשענת על מגוון שיטות לימוד: דיונים קבוצתיים, סימולציות, תרגילים, ניתוח אירועים, לימוד עצמי, והרצאות.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

  • קורס מקיף בתחומו - סגל הוראה איכותי
  • התנסות חוויתית, תיאורה וכלים מתקדמים בנושא

ניהול יעיל של מערך מכירות מחייב את העומד בראשו להיות מקצוען בניהול אנשים ומומחה במכירות המוצר/שירות. ניהול אנשי מכירות שונה משמעותית מניהול אנשי מקצוע אחר, היות וה"דלק" המניע את איש המכירות הינו האמונה בהצלחה היוצרת את המוטיבציה והתוצאות בהתאם. בסביבה תחרותית גדלה ההבנה, כי מערך המכירות בארגון הינו קריטי להשגת תוצאות עסקיות.

תכני הלימוד

מטרות

  1. שיפור ביצועי מערך המכירות ברמת ניהול ותמריץ אנשי המכירות בעסק
  2. תכנון מערך המכירות – יעדים ותכנית, עבודה במכירות
  3. רכישת מיומנויות לניהול תהליך המכירה
  4. תכני הקורס נוגעים בסוגיות מרכזיות בחיי עסקים וארגונים הפועלים בשוק תחרותי

יתרונות מרכזיים בקורס:
קורס מקיף בתחומו
התנסות חוויתית, תיאורה וכלים מתקדמים בנושא
סגל הוראה איכותי

היקף הקורס

60 שעות אקדמיות.


חובות הקורס

נוכחות מעל 80%.

הלמידה בקורס מתבססת על למידה התנסותית – חווייתית המשלבת לימוד תיאורטי ונשענת על מגוון שיטות לימוד: דיונים קבוצתיים, סימולציות, תרגילים, ניתוח אירועים, לימוד עצמי, והרצאות

פרק מרכזי בקורס יתבסס על בניית והצגת פרויקט מסכם של משתתפי הקורס זאת במטרה ל"צאת לפעולה" מהקורס לשטח עם תכנית יישומית, לחזק את למידת העמיתים בין משתתפי הקורס, תוך קבלת משוב מהקבוצה. מנחי הקורס יעמדו לרשותם של המשתתפים ויסייעו בעת הצורך.תוכן לשונית

תעודת סיום של היחידה ללימודי חוץ ות.נ פתרונות פיתוח ארגוני והדרכה.

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס