קורס ניהול שירות לקוחות וחווית לקוח

הקניית בסיס תיאורטי חיוני להבנת תפיסת שירות בעידן תחרותי הקנייה וחיזוק של מיומנויות שירות מעשיות הנדרשות במתן שירות ללקוח. בניית תכניות פעולה פרקטיות לניהול השירות בעסק. התנסות בתכנון ויישום תכנית עבודה לשירות בעסק.

למה ללמוד דווקא אצלנו?

  • קורס מקיף בתחומו - סגל הוראה איכותי
  • תיאורה וכלים מתקדמים בתחום השיווק באינטרנט

אחד ממוקדי הכוח המשמעותיים של כל חברה הוא מערך השירות שלה. חברות מתחרות בשוק יכולות להציע ללקוחותיהן שירותים ומוצרים דומים, אך השירות הטוב, היעיל והמתקדם של כל חברה, הוא זה שיבדל אותה ויעניק לה יתרון משמעותי והכרחי בקרב הלקוחות.

הקמת מערך שירות בימינו הוא תהליך מורכב, הדרש ידע מקצועי, תכנון יעיל ויישום מוצלח. בסביבה תחרותית גדלה ההבנה כי תפיסת השירות ושימור הלקוחות הינם קריטיים להשגת תוצאות עסקיות טובות לארגונים וחברות.

תכני הלימוד

מטרות קורס ניהול שירות לקוחות

  1. הקניית בסיס תיאורטי חיוני להבנת תפיסת שירות בעידן תחרותי
  2. הקנייה וחיזוק של מיומנויות שירות מעשיות הנדרשות במתן שירות ללקוח
  3. בניית תכניות פעולה פרקטיות לניהול השירות בעסק
  4. התנסות בתכנון ויישום תכנית עבודה לשירות בעסק

 בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מנהלים, עובדים ואנשי שירות
 מנהלי מוקדי שירות, אחראים על תחום השירות בארגון

היקף הקורס

65 שעות אקדמאיות.


חובות הקורס

נוכחות מעל 80%.

 קורס מקיף בתחומו
 התנסות חוויתית, תיאורה וכלים מתקדמים בנושא
 סגל הוראה איכותי

מלגות

ניתן להגיש בקשה למלגות לזכאים:
    • מימון מלא לקורס-לבני 50 + העוסקים במקצועות שוחקים
    • בעלי ניסיון של מעל 20 שנה במקצוע שוחק
    • מלגות שיקום שכונות
    • מימון משרדים ממשלתיים (משרד הקליטה /ביטוח לאומי )

*מקצועות שוחקים מוגדרים כמקצועות אשר: כרוכים בסחיבת משאות כבדים, עבודה הדורשת עמידה ממושכת, עבודה פיזית, עבודה במשמרות כולל לילות, עבודה בתנאי חום /קור ועבודה בסיכון גבוה.

תעודת סיום של היחידה ללימודי חוץ ות.נ פתרונות פיתוח ארגוני והדרכה.

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס