המסלול להכשרת מעצבים גרפיים ומנהלי מדיה

מסלול ייחודי מסוגו המקנה הסמכה מקיפה לתחומי המדיה החברתית רשתות חברתיות וגוגל, בשילוב לימוד תוכנות גרפיות לעיצוב לדפוס ולאינטרנט.

מיתוג ושיווק במדיה הדיגיטלית

תוכנות אדובי לעיצוב גרפי

התמחות בניהול רשתות חברתיות

מיקוד בפתיחת עסק עצמאי

בניית אתרים בפלטפורמות מובילות

למה ללמוד דווקא אצלנו?

  • 2 תעודות מקצוע - עיצוב ומיתוג גרפי ומנהל מדיה חברתית
  • הקורס מוכר על ידי משרד העבודה והרווחה
  • הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים
  • ליווי אישי לפיתוח מקצועי ובניית עסק עצמאי
  • מלגה ייחודית לבעלי עסקים, חברי התאגדות העסקים הקטנים
  • למתאימים - קורס PPC – הסמכה ממשלתית במלגה מלאה

תכני הלימוד

  • הכרת עולם העיצוב , מה השוק דורש, מה זה עיצוב.
  • היכרות עם התקשורת החזותית העדכנית. מה הם אמצעי הפרסום הכי עדכניים בשוק והתאמת אמצעים אלה לשפה חזותית אחת אחידה.
  • טכניקות שונות של עיצוב.
  • תורת הצבע – כבסיס לעיצוב רישום, קומפוזיציה, טיפוגרפיה, צבע, צילום ככלי להבעה, טכניקות ידניות וממוחשבות, זרמים וסגנונות בתולדות העיצוב
  • פיתוח קונספט וחשיבה קריאטיבית.- לימוד טכניקות שונות ויישומן בשטח
  • תכנון ועיצוב – חשיבות הלוגו . מה הוא לוגו? עיצוב ותכנון בייצור והבנת לוגו התאמתו לכל סוגי ניירת משרדית
  • פיתוח חשיבה אינטראקטיבית ועיצוב יישומים לסביבת מסך, עיצוב מיני-סייט ובסיס לאתר שלם, הבנת סלולאר והטמעת המיתוג לכל אחד מהערוצים הנבחרים
  • הבנת המדיה החברתית כערוץ למיתוג. הבנת העולם הווירטואלי( עיצוב עמודי פייסבוק ובלוגים.
  • פיתוח שפה שיווקית נכונה ואחידה בין כל ערוצי המדיה השונים
  • Illustrator היכרות עם התוכנה המשמשת בעיקר לעיצובי לוגו, אילוסטרציות ולעיצוב מודעות, פלאיירים וניירת משרדית
  • תוכנת PhotoShop עיבוד תמונה ויצירה של ויז'ואלים מורכבים
  • . Indesignתוכנת עימוד והתאמת קטלוגים, מגזינים
  • בניית אתרים בפלטפורמה חינמית (wix)

מבוא לשיווק דיגיטלי ותרבות דיגיטלית

  • סקירת רוחב של הזירות החברתיות הפעילות כיום + אפיון הצרכן הדיגיטלי.
  • תפקידיו של מנהל מדיה חברתית.
  • הכרת אופייו של הצרכן הדיגיטלי והתמודדות עם השינויים שחלו בהרגלי הצריכה שלו.
  • איתור קהל היעד.
  • בניית אסטרטגיה דיגיטלית באמצעות מודל ה- SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות והאיומים על המותג).

תוכן במרחב הדיגיטלי

  • יסודות הכתיבה השיווקית.
  • יצירת תוכן, ניסוח המסר, בחירת ויז'ואל ויצירת קומפוזיציית תוכן.
  • הבחנה בין סוגי תוכן שונים והתאמתם לזירות השונות.
  • מדדים למדידת תוכן-היקף השיח וסוגי תגובות סביב העמוד העסקי.
  • עבודה עם תוכנות עיצוב חינמיות.
  • כלים משלימים למדיה חברתית
  • הכרות עם הפלטפורמות השונות של השיח והתוכן ברשת( פייסבוק , יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם בלוגים, אתרי תוכן וחדשות, אפליקציות)
  • הקמת דף נחיתה וניהול לידים באמצעות דפי נחיתה
  • אימייל מרקטינג – בניית ניוזלטר שיווקי

כלים משלימים במדיה וניהול נוכחות- בניית אתרים מתקדמים

  • הכרת הפלטפורמות השונות לבניית אתר בדגש על וורדפרס
  • בניית אתר רספונסיבי המתאים לכל המכשירים
  • בניית דפי נחיתה
  • שימוש בכלים מתקדמים באתר
  • כלים לניתוח תנועה ופעילות המשתמש באתר

יוטיוב

  • שיווק וקידום סרטונים ביוטיוב.
  • הקמת ערוצי וידיאו.
  • הנעת הצופה מעבר למסך

אינסטגרם

  • ניהול פעילות אורגנית באינסטגרם ובניית תוכנית פעולה
  • דגשים לשילוב בין תמונה לטקסט והנעה לפעולה באמצעות תמריצים
  • מיתוג ופירסום
  • יצירת קמפיינים באינסטגרם

לינקדאין – רשת חברתית עסקית

  • הקמת פרופיל אישי ודף עסקי
  • מיתוג אישי ומקסום היכולות והכישורים שלכם בלינקדאין. 
  • נטוורקינג חברתי
  • גיוס עובדים וחיפוש עבודה בלינקדאין
  • אופן תמחור עבודה
  • הגשת הצעות מחיר
  • בידול, מיתוג
  • עבודה מול לקוחות

לייעוץ ללא עלות, מלאו את הטופס