עיצוב ומיתוג גרפי במדיה האינטרנטית

הקורס היחידי בארץ שמשלב את הידע המקצועי והטכני, ומכין את המעצבים לכל הידע הנדרש כבעלי עסק חדשניים.

  • הכשרה מקיפה לעיסוק בתחום העיצוב גרפי
  • הכשרת המעצב בידע רלוונטי למיתוג מוביל וחדשני
  • הכשרת המעצב לבניית קמפיינים מנצחים ברשתות החברתיות
  • מרצים מובילים הכוללים מנהלי מדיה בכירים
  • המעוניינים להתפתח עצמאית בתחום
  • כל אחד המעוניין לקבל רקע תיאורטי יחד עם פרקטיקה מעשית וכלים לעבודה

המסלול מותאם לעידן החדש בתחום בדגש על ניו מדיה ופיתוח עצמי ועסקי בתחום.
הקורס כולל שיעורים מרוכזים ואינטנסיביים של קורס עיצוב גרפי, תיאוריה והלכה למעשה, תקשורת שיווקית ועקרונות בבניית קונספט ומיתוג.

התוכנית הינה דינאמית ומלאה בידע וביסודות חשובים להקמת עסק עצמאי בתחום, לפיתוחח עסק קיים ולהשלבות בשוק העבודה בתחום העיצוב הגרפי.

תכנים עסקיים שישולבו בקורס עיצוב גרפי:

  •  אופן תמחור עבודה
  •  הגשת הצעות מחיר
  •  בידול ,מיתוג
  •  איתור קונספט לבניית לוגו /קמפיין עיצובי ללקוח

שלב א. יסודות החשיבה העיצובית
1. הכרת עולם העיצוב , מה השוק דורש, מה זה עיצוב.
2. היכרות עם התקשורת החזותית העדכנית. מה הם אמצעי הפרסום הכי עדכניים בשוק והתאמת אמצעים אלה לשפה חזותית אחת אחידה.
3. טכניקות שונות של עיצוב.
4. תורת הצבע – כבסיס לעיצוב
5. רישום, קומפוזיציה, טיפוגרפיה, צבע, צילום ככלי להבעה, טכניקות ידניות וממוחשבות, זרמים וסגנונות בתולדות העיצוב
6. פיתוח קונספט וחשיבה קריאטיבית.- לימוד טכניקות שונות ויישומן בשטח

שלב ב. הכרות המחשב והתוכנות
1. . Illustrator היכרות עם התוכנה המשמשת בעיקר לעיצובי לוגו, אילוסטרציות ולעיצוב מודעות, פלאיירים וניירת משרדית
2. תוכנת PhotoShop – עיבוד תמונה ויצירה של ויז'ואלים מורכבים
3. Indesign תוכנת עימוד והתאמת קטלוגים, מגזינים
4. HTML ובניית אתרים

שלב ג. המשך לימודי טכניקות עיצוב שונות כגון:
5. תכנון ועיצוב – חשיבות הלוגו . מה הוא לוגו? עיצוב ותכנון בייצור והבנת לוגו התאמתו לכל סוגי ניירת משרדית
6. פיתוח חשיבה אינטראקטיבית ועיצוב יישומים לסביבת מסך, עיצוב מיני-סייט ובסיס לאתר שלם, הבנת סלולאר והטמעת המיתוג לכל אחד מהערוצים הנבחרים
7. הבנת המדיה החברתית כערוץ למיתוג. הבנת העולם הווירטואלי) עיצוב עמודי פייסבוק ובלוגים
8. פיתוח שפה שיווקית נכונה ואחידה בין כל ערוצי המדיה השונים

שלב ד. העולם האמיתי – עבודה מול ספקים והעסק שלכם
1. א-ב של הכנה לדפוס !
2. הכנה לשוק העבודה- כיצד מתמחרים ובונים הצעת מחיר, סגנונות תקשורת אצל ספקים ולקוחות פוטנציאליים, ניתוח של מקרה אמת בשוק.

  •  הקמה וניהול עסק – מאפיינים
  •  עקרונות בחשיבה שיווקית
  •  עקרונות בהכנת תוכנית שיווקי
  •  יצירת יתרון תחרותי
  •  עקרונות בניהול פיננסי
  •  מושגים בהתנהלות מול בנקים
  •  ניהול תזרים מזומנים
  •  אמנות המכירה
  •  בניית מאגר לקוחות
  •  הצגת רעיונות ותוכניות כתועלות ללקוח
  •  טכניקות לסגירת עסקה

3. פרוייקט גמר – מסכם את כל יכולות העיצוב בתוכנות
4. התנסות בפרויקטים בזמן אמת כהכנה לשוק העבודה לאחר רכישת מיומנות ושליטה בכלי העיצוב הבסיסיים נתנסה בעיצוב לפרסום, מיתוג, עיצוב זהות ופיתוח לוגו ושפה גרפית, אריזות, עיצוב גרפי בעולם האופנה, טכניקות באיור ועיצוב מגזינים וחוברות.

שלב ה. מה שלא יהיה אתם לא לבד
בסיום הלימודים, אנו פה להכין אתכם לחיים האמיתיים. ליווי לפתיחת עסק ופרויקטים עצמאים שונים.

חובות הקורס: 80% נוכחות + עמידה בפרויקט גמר
עמידה בחובות הקורס יקנו לסטודנט תעודה מקצועית מטעם היחידה ללימודי חוץ.

5.18 // מקומות אחרונים

שלוחת רחובות

4.18 // מקומות אחרונים

שלוחת אשקלון

2.18 // כיתה מלאה

שלוחת רמת גן

12.17 // כיתה מלאה

שלוחת אשקלון

10.17 // כיתה מלאה

שלוחת אשקלון