- הראשון מסוגו והמוביל בישראל -

קורס מנהלי מדיה חברתית

מעל 10,000 בוגרים!

היחידה ללימודי חוץ מובילה עשרות קורסים ייחודיים ומרכז השמה העוסק באיתור משרות לבוגרי הקורסים השונים.

פרקטיקה מקצועית

התמחות מקצועית בניהול רשתות חברתיות, בניית אתרים, טכניקות כתיבה, כלים משלימים ומתקדמים בתחום, קידום אתרים בגוגל וניהול מוניטין ברשת ועוד.

מרצים מובילים

סגל ההוראה כולל מנהלי מדיה של רשתות רדיו, שדרנים, מנהלי מדיה בגופים מובילים, יועצי שיווק מובילים ועוד.

בפיקוח משרד הכלכלה

העומדים בדרישות הקורס יקבלו תעודת בוגר קורס מטעם היחידה ללימודי חוץ ותעודת השתלמות- מנהלי מדיה חברתית מטעם משרד הכלכלה.

בוגרי הקורס ייהנו מהיכולת לבנות ולנהל אתרי אינטרנט בטכנולוגיות מתקדמות, ידע בקידום וניתוח הערוצים הנכונים לניהול תקציב שיווקי, ידע בקידום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות וניהול מדיה נרחב ומלא הנדרש לכל ארגון.

נגן וידאו

נושאי לימוד מרכזיים

  • סקירת רוחב של הזירות החברתיות הפעילות כיום + אפיון הצרכן הדיגיטלי. 
  • תפקידיו של מנהל מדיה חברתית. 
  • הכרת אופייו של הצרכן הדיגיטלי והתמודדות עם השינויים שחלו בהרגלי הצריכה שלו. 
  • איתור קהל היעד. 
  •  בניית אסטרטגיה דיגיטלית באמצעות מודל ה- SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות והאיומים על המותג).
  • הכרת הפלטפורמות השונות לבניית אתר בדגש על וורדפרס
  • בניית אתר רספונסיבי המתאים לכל המכשירים
  • בניית דפי נחיתה
  • שימוש בכלים מתקדמים באתר
  • כלים לניתוח תנועה ופעילות המשתמש באתר
  • יסודות הכתיבה השיווקית. 
  • יצירת תוכן, ניסוח המסר, בחירת ויז'ואל ויצירת קומפוזיציית תוכן. 
  • הבחנה בין סוגי תוכן שונים והתאמתם לזירות השונות. 
  • מדדים למדידת תוכן-היקף השיח וסוגי תגובות סביב העמוד העסקי. 
  • עבודה עם תוכנות עיצוב חינמיות.
  • הכרות עם הפלטפורמות השונות של השיח והתוכן ברשת( פייסבוק , יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם בלוגים, אתרי תוכן וחדשות, אפליקציות) 
  • הקמת דף נחיתה וניהול לידים באמצעות דפי נחיתה 
  • אימייל מרקטינג – בניית ניוזלטר שיווקי 
  • קידום אורגני בגוגל + קידום ממומן
  • ניהול וביצוע אופטימיזציה לקמפיינים
  • בנית אסטרטגייה לניהול קמפיינים
  • כתיבת מסרים שיווקיים
  • שימוש בכלים מתקדמים לניתוח התנהגות הגולשים באתר
  • קידום וניהול קמפיינים בפייסבוק
  • זיהוי שגרירי מותג, הנעה לפעולה של שגרירי מותג, עבודה עם בלוגרים וכתיבת בריף שיווקי לבלוגר. 
  • ניהול תקציב תוך הכרות עם כלל הפלטפורומות להוזלת הקמפיין.
  • ניתוח קהלי יעד וטרגוט
  • קראית דוחות וניתוח דוחות  
  • אינטגרציה עם כלי הפרסום המתקדמים של הפייסבוק- טוויטר+ אינסטגרם
 
  • שיווק וקידום סרטונים ביוטיוב. 
  • הקמת ערוצי וידיאו. 
  • הנעת הצופה מעבר למסך
  • ניהול פעילות אורגנית באינסטגרם ובניית תוכנית פעולה 
  • דגשים לשילוב בין תמונה לטקסט והנעה לפעולה באמצעות תמריצים 
  • מיתוג ופירסום  
  • יצירת קמפיינים באינסטגרם
  • הקמת פרופיל אישי ודף עסקי 
  • מיתוג אישי ומקסום היכולות והכישורים שלכם בלינקדאין.  
  • נטוורקינג חברתי 
  • גיוס עובדים וחיפוש עבודה בלינקדאין
  • סוגי משברים 
  • איך מתנהלים במשבר במדיה החברתית 
  • ניהול ושיקום האמון לאחר משבר 
  • מדידה והסקת מסקנות 
  • יצירת באז 
  • ניתוח מתחרים וקידום אתרים